Tarih aralıklarında aratma yardım?

Katılım
22 Aralık 2007
Mesajlar
22
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 Türkçe
:yardim: arkadaşlar ben access konusunda çok yeniyim ve bir forum hazırladım
içeriği;
tarih
başlama saati
bitiş saati
talep eden
konu
içerik
sorumlu kişi
iletişim
referans
talep ve istekler
değerlendirme diye gidiyor.
:???: Şimdi benim girdiğim kayıtlar şimdilik yaklaşık 1,5 aylık olarak varsayalım.Diyelimki 15.12.2007 ile 15.01.2008 tarihlerindeki kayıtları aratma yapıp yukarıda yazdığım içeriklerin ön izlemesi ve çıktısını almam lazım bunu nasıl yapabilirim bilgisi olan arkadaşlar acil olarak yardım ederse çok sevinirim.
Bir başka sorunum daha var yine yukarıda yazdığım içerikte başlama ve bitiş saatini , iletişimdeki telefon numaralarını tek satırda yani tabloda tek hücrede girme imkanım varmı ve iletişimde aynı satırda satırı genişletip alta geçmesi gerekli aksi halde ayrı ayrı tablo oluşturmak zorundamı kalacağım. ayrı ayrı oluşturulduğunda ise satırlar uzadıkça tek sayfada çıkarma imkanım kalmıyor.
Diğer bir sorunum ise içerik bazen uzun açıklama yapılması gerekiyor bunu otomatik satırı genişletip satırın altına yazının devam etmesi gerekiyor aksi halde verdiğim uzunlukta yazı yazıldığında sadece belli kısmı görünüp gerisi görünmüyor. bilgisi olan arkadaşlardan acil yardım istiyorum şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Aralık 2007
Mesajlar
22
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 Türkçe
yardım edecek arkadaş yokmu lütfen arkadaşlar
 
Katılım
22 Aralık 2007
Mesajlar
22
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 Türkçe
arkadaşlar bana yardımcı olacak yokmu eğer bir örnek isterseniz nasıl ekliyeceğim konusunda yardımcı olursanız size örnek olarakta gönderebilirim yardımlarınıza ihtiyacım var teşekkürler
 
Katılım
2 Mart 2006
Mesajlar
501
Excel Vers. ve Dili
2003 türkçe
taplodan sorgu oluşturun tarih alanının ölçüt kısmına Between([ilktarih]and[sontarih]) yazın cevap yazdıgınız yerin altında dosya ekle butonu var ordan dosyanızı zıpla veya winrarla sıkıştırıp ekleyebilirsiniz
 
Üst