slm arkadarşlar tarih bazında liste ve yazıcıdan çıktı almak istiyorum fakat çok fazla bilgim yok bu konuda gönderdiğim örneğe ekleme yaprsanız veya nasıl yapacağımı yazarsanız çok sevinirim şimdiden çok tşk ederim...
Örnek üzerinde;
1- Tablona(tarih alanı) giriş diye alan ekledim.
2- Formuna da bir giriş alanına dayalı bir metin kutusu ekledim.
3- Raporun Özelliklerinde "Kayıt Kaynağını" yeniden düzenledim. Kayıt kaynağı sorgusunda forumdaki eklediğim metin kutusuna göre kayıt getiriyor.
formda girdiğim bilgilerin aşada liste şeklinde görünmesi?
çok tşk ederim tam istediğim buydu fakat listesini alacagım tarihin önizlemede ve çıktıdada olması gerekiyor onu nasıl yapacam???
ömer bey ben randevularımı düzenli takip etmek için accessde böyle bişey hazırlamak istedim hem işiyerinde düzene önem veren biri olduğum için birazda accesse meraklıyımya listeme saat eklemeyi unutmuşum örnekte var tabloda ama form üzerindeki isimle tarih ve saatin birbirine uyması ve çıktı alınca görünmesi gerek ayrıca yukarıya bilgileri girince aşada liste gibi görünmesini istiyorum ama yeni olduğum için yapamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim...
Yukardaki Mesaj ekindeki Örnek için Açıklama:
1 - Ana form devamlı açık kalmalıdır. Diğer formlar Ana formdan açılmadır.
2 - İlk defa gelen müşteriyi kaydediniz.
3 - Diğer işlemler için Bir tarih seçiniz. Varsa o tarihe ait kayıtlar gelecek ve o tarihe ait işlemler yapılabilecektir.
4 - Randevu Girme ve silme işlemlerin de karışıklığı önlemek için geçmiş tarihe ait işlem yapmayı engelledim ama geçmiş tarihe ait raporlar alınabilmektedir
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.