Soru Tarihe göre sıralama, randevu takip

uurluyum

Altın Üye
Katılım
25 Haziran 2019
Mesajlar
124
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili Ofis 2016 TR 32 Bit ve google e tablolar
Merhabalar,

Sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Yapmak istediğim bir tablo var bu tablo da randevuları oluşturuyorum. Ekte yüklemiş olduğum dosyanın form yanıtları sekmesinde randevu oluşturulan kişilerin bilgileri ad soyad tarih vs gibi bilgileri girdiğim zaman randevu sekmesinde aynı tarihin altına otomatik olarak geçmesini istiyorum.

Eğer aynı tarih de 2 randevu varsa örnekte olduğu gibi ilk yazılan randevuyu en üste diğerlerini sırayla aşağıya doğru yazmasını istiyorum. Örnek üzerinden anlatacak olursam Ali yi kırmızı kutuya Veli yi mavi kutuya yazmasını istiyorum. Tarih değiştikçe de kendi tarihinin altında bu şekilde devam edecek.


Dosyanın bağlantısını aşağıya bırakıyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

 

uurluyum

Altın Üye
Katılım
25 Haziran 2019
Mesajlar
124
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili Ofis 2016 TR 32 Bit ve google e tablolar
Bu arada bunlar makro ile değil de formül ile yapılabilirse harika olur.
 

uurluyum

Altın Üye
Katılım
25 Haziran 2019
Mesajlar
124
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili Ofis 2016 TR 32 Bit ve google e tablolar
Yok mu yardım edebilecek kimse?
 

uurluyum

Altın Üye
Katılım
25 Haziran 2019
Mesajlar
124
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili Ofis 2016 TR 32 Bit ve google e tablolar

ÖmerFaruk

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2017
Mesajlar
4,615
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-64
Özellikle Form yanıtları sayfanızda hem tablo olarak tanımlamış hemd e gereksiz sütunlar eklemişsiniz. Bunları düzelttim.
Diğer sayfada da bazı hücre birleştirme ve formatlarını düzelttim.
Arzu ederseniz Form Yanıtları sayfanıza ilave sütun ekleyebilirsiniz.
Randevu sayfanıza formülü yazdım ve kopyaladım.

Kullanılan formül
=EĞERHATA(İNDİS(RandevuKayıtlar[AD SOYAD];KÜÇÜK(EĞER(RandevuKayıtlar[TARİH]=randevu!A$1;SATIR(RandevuKayıtlar[TARİH])-1;"");SATIR()-1));"")

Dosyanız aşağıdaki linktedir.
https://dosya.co/6u1rh91z9id4/Forms_(Yanıtlar).xlsx.html
 

Ekli dosyalar

uurluyum

Altın Üye
Katılım
25 Haziran 2019
Mesajlar
124
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili Ofis 2016 TR 32 Bit ve google e tablolar
Özellikle Form yanıtları sayfanızda hem tablo olarak tanımlamış hemd e gereksiz sütunlar eklemişsiniz. Bunları düzelttim.
Diğer sayfada da bazı hücre birleştirme ve formatlarını düzelttim.
Arzu ederseniz Form Yanıtları sayfanıza ilave sütun ekleyebilirsiniz.
Randevu sayfanıza formülü yazdım ve kopyaladım.

Kullanılan formül
=EĞERHATA(İNDİS(RandevuKayıtlar[AD SOYAD];KÜÇÜK(EĞER(RandevuKayıtlar[TARİH]=randevu!A$1;SATIR(RandevuKayıtlar[TARİH])-1;"");SATIR()-1));"")

Dosyanız aşağıdaki linktedir.
https://dosya.co/6u1rh91z9id4/Forms_(Yanıtlar).xlsx.html
Cevabınz için teşekkür ederim ancak ufak bir kaç sorun haricinde her şey doğru çalışıyor. Form yanıtları sayfasında ad soyad yanında yazan işlemin de diğer tarafta kişinin adı soyadının yanında otomatik olarak çıkmasını istiyorum bunu nasıl yapabilirim.
 

uurluyum

Altın Üye
Katılım
25 Haziran 2019
Mesajlar
124
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili Ofis 2016 TR 32 Bit ve google e tablolar
Özellikle Form yanıtları sayfanızda hem tablo olarak tanımlamış hemd e gereksiz sütunlar eklemişsiniz. Bunları düzelttim.
Diğer sayfada da bazı hücre birleştirme ve formatlarını düzelttim.
Arzu ederseniz Form Yanıtları sayfanıza ilave sütun ekleyebilirsiniz.
Randevu sayfanıza formülü yazdım ve kopyaladım.

Kullanılan formül
=EĞERHATA(İNDİS(RandevuKayıtlar[AD SOYAD];KÜÇÜK(EĞER(RandevuKayıtlar[TARİH]=randevu!A$1;SATIR(RandevuKayıtlar[TARİH])-1;"");SATIR()-1));"")

Dosyanız aşağıdaki linktedir.
https://dosya.co/6u1rh91z9id4/Forms_(Yanıtlar).xlsx.html
Hocam aslında tam olarak size dosyayı ileteyim. Form yanıtları sekmesinde renkli olarak belirttiğim yerler 2022 sekmesinde yine aynı renklerle olması gereken yerlerini belirttim. Form yanıtları kısmında k sütununda yazan tarihlere göre 2022 sayfasında kendi tarihi altında sıralanacak.


 

ÖmerFaruk

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2017
Mesajlar
4,615
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-64
Merhaba,
Biliyorum ki bu dosyanızla ilgili daha bir çok ilave sorunuz şimdi olmasa da zamanla gelecek.

Siz sormadan önce ben bir kaç önerimi listeleyeyim
1. Exceli çok daha düzgün kullanmalısınız
2. Böyle büyük (en x boy) listeler için formül de kullansanız makro da kullansanız listenizi TABLO olarak tanımlamalısınız.
3. Sonuç tablonuzda resmi tatillerde sanırım randevu alınmıyor. Bunun için bir renklendirme yerine ilgili tarihi boş bırakmanız yeterli olacaktır.
4. Yine resmi tatilleri otomatik olarak görebilmek için tatillerin listelendiği bir tabloyu excel içine gömebilirsiniz.
5. Böyle bir tabloda formül yerine VBA ile çözüm aramlısınız.

Verdiğiniz dosya için formül işlenmiş dosyanız linkte. Arzu ettiğiniz satır ve sütun kadar çoğaltabilirsiniz.
https://dosya.co/y3yzvqj9z2kr/Forms_(Yanıtlar)_2.xlsx.html
 
Üst