arkadaşlar merhaba,
teknik servisimize makine getiren müşterilerin bilgilerini excell de tutmak istiyorum. aradığım uygulama tam olarak şöyle.
Açılan sayfada doldurulması zorunlu alanlar olması lazım.
örneğin: sıra numarası - müşteri adı- makine modeli - seri nuarası - telefonu - adresi - semt - şehir - e-mail adresi - arıza açıklaması - sonuç açıklaması
ve her girdiğim kaydı daha sonra süzebileceğim bir excel sayfasına eklemesi.
böyle bir şeyi excell de yapmak mümkünmüdür.
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
teknik servisimize makine getiren müşterilerin bilgilerini excell de tutmak istiyorum. aradığım uygulama tam olarak şöyle.
Açılan sayfada doldurulması zorunlu alanlar olması lazım.
örneğin: sıra numarası - müşteri adı- makine modeli - seri nuarası - telefonu - adresi - semt - şehir - e-mail adresi - arıza açıklaması - sonuç açıklaması
ve her girdiğim kaydı daha sonra süzebileceğim bir excel sayfasına eklemesi.
böyle bir şeyi excell de yapmak mümkünmüdür.
yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.