- Katılım
- 16 Mayıs 2018
- Mesajlar
- 2
- Excel Vers. ve Dili
- 2016
Merhabalar foruma yeni üye oldum bir sorum olacak.
Çalıştığım kurumda 2 farklı çalışma ücreti ödemesi yapıyoruz. Ücret toplamında üst sınır var. 500 lirayı geçemiyoruz ancak personel tam çalıştığında bu iki ücretin toplamı 630 lira oluyor. Ben 630 lira ücreti olanların otomatik olarak 500 lira olmasını ve 500 lira altında ücret olanlara ise herhangi bir işlem yapılmamasını istiyorum nasıl bir formül oluşturmalıyım yardımcı olur musunuz?Teşekkür ederim.
Çalıştığım kurumda 2 farklı çalışma ücreti ödemesi yapıyoruz. Ücret toplamında üst sınır var. 500 lirayı geçemiyoruz ancak personel tam çalıştığında bu iki ücretin toplamı 630 lira oluyor. Ben 630 lira ücreti olanların otomatik olarak 500 lira olmasını ve 500 lira altında ücret olanlara ise herhangi bir işlem yapılmamasını istiyorum nasıl bir formül oluşturmalıyım yardımcı olur musunuz?Teşekkür ederim.
Son düzenleme: