- Katılım
- 6 Mayıs 2008
- Mesajlar
- 125
- Excel Vers. ve Dili
- Microsoft Excel 2007 Tr
Merhaba arkadaşlar,
Bir sorum olcaktı,forumdaki bir örneği kendime uyarlamaya çalışıyorum.Userform ile verileri Access'e kaydediyorum ve Access dosyamda "Tutari" sütununu otomatik toplam ile toplatıyorum.Benim istediğim veri girişini Access'e girdiğim zaman "Tutari" sütununun altındaki toplam bakiyeyi excel'deki "veri" sayfasının "a2" hücresine yazacak.Bundan başka ise excelde rapor sayfam olcak.O sayfadaki "D10" hücresine mesela "05.02.2011" yazdığım zaman Access'teki "Tarihi" sütununu sorgulayıp o tarihte olanları exceldeki "rapor" sayfasına aktaracak.Acaba bunları nasıl yapabilirim.İlgilenecek olanlara şimdiden teşekkür ederim.Örnek ektedir.
Bir sorum olcaktı,forumdaki bir örneği kendime uyarlamaya çalışıyorum.Userform ile verileri Access'e kaydediyorum ve Access dosyamda "Tutari" sütununu otomatik toplam ile toplatıyorum.Benim istediğim veri girişini Access'e girdiğim zaman "Tutari" sütununun altındaki toplam bakiyeyi excel'deki "veri" sayfasının "a2" hücresine yazacak.Bundan başka ise excelde rapor sayfam olcak.O sayfadaki "D10" hücresine mesela "05.02.2011" yazdığım zaman Access'teki "Tarihi" sütununu sorgulayıp o tarihte olanları exceldeki "rapor" sayfasına aktaracak.Acaba bunları nasıl yapabilirim.İlgilenecek olanlara şimdiden teşekkür ederim.Örnek ektedir.
Ekli dosyalar
-
51.9 KB Görüntüleme: 57