Selamlar;
Excel'den Word'e bilgi aktarımı ile bir sürü örnek var...Ama benim sorum biraz farklı....
Görüşmelerimizi girdiğimiz programımızda bir UserForm ve üzerinde de iki adet TextBox olduğunu düşünelim... Biri Görüşme Konusunun yazıldığı (TextBox1) ve diğeri görüşme metninin girildiği (TextBox2) gibi.
TextBox1 (Başlık) ve TextBox2 ye girilen metinlerin bir butona basıldığında Word Belgesine aktarılması mümkün müdür???
(ki gerekirse Antetli Kağıda Word sayfasından çıktı da alınabilsin...)
Excel'den Word'e bilgi aktarımı ile bir sürü örnek var...Ama benim sorum biraz farklı....
Görüşmelerimizi girdiğimiz programımızda bir UserForm ve üzerinde de iki adet TextBox olduğunu düşünelim... Biri Görüşme Konusunun yazıldığı (TextBox1) ve diğeri görüşme metninin girildiği (TextBox2) gibi.
TextBox1 (Başlık) ve TextBox2 ye girilen metinlerin bir butona basıldığında Word Belgesine aktarılması mümkün müdür???
(ki gerekirse Antetli Kağıda Word sayfasından çıktı da alınabilsin...)