veri alma

Katılım
13 Şubat 2007
Mesajlar
34
Excel Vers. ve Dili
2003
herkese selam

Bir ana sayfada bulunan ( pl tablosu ) yaklaşık 300 sutun ve buna bağlı yatay satırda 10 ayrı veri olan bir tablom var.ve bu tablodan farklı veriler alan ve her ay artan 10 ayrı tablo daha var...
Sorun şu ana tabloya ( pl tablosuna ) yeni satır ve değerler girildiğinde bu tablodan veri alan diğer bütün tablolara aynı satırlarına aynı verileri tek tek girmek gerekiyor.Yeni veriyi pl tablosunun herhangi bir yerine girmek gelebiliyor.8isme bağlı olarak)..veri alan diğer tablolar aylara bağlı oluştuğu için mesela aralık ayında 12x 10 x 12 = 1440 kez aynı veriyi tek tek girmek gerekiyor. DÜŞEY ARA formülleri burada bir işe yaramıyor..
ekte pl listesinin bir bölümünü verdim..bu listeden farklı dğerleri alıp kullanan ve her yenisi oluşan tablolar var..pl listesindeki bir değişikik bütün tablolarda uygulanmalı
 

Orion1

Uzman
Uzman
Katılım
1 Mart 2005
Mesajlar
22,254
Excel Vers. ve Dili
Win7 Home Basic TR 64 Bit

Ofis-2010-TR 32 Bit
Dosyayı yollamışsınız ama dosyaya açıklayıcı hiç birşey yazmamışsınız.
Bir tane PL sayfası üzerine bir kaç satır veri girmişsiniz ve sayfa2(Boş) ve Sayfa3(Boş) var.Bunlardan bir şey anlaşılmıyor.Dosyanıza açıklayıcı bilgiler girerseniz en azından cevap vermek isteyen arkadaşlar bulmaca çözme ile uğraşmayacaklardır.:cool:
 
Üst