Arkadaşlar merhabalar forumda ilk mesajım bu,
Uzun zamandır kafamda tasarladığım bir konu var ama bunu pratiğe dökemiyorum. Yapmak istediğim tam anlamıyla şöyle;
Elimde bir bayi ağı var ve oluşturacağım rapor için bu bayilerin bilgilerini tek tek girmem gerekiyor. Her seferinde tek tek elle yazmak yerine sadece bayi kodunu girdiğimde bayi adı, ili, ilçesi, adresi vb. gibi bilgilerin kendiliğinden gelmesini istiyorum. Yani bir hücreye bayi kodunu girdiğimde tüm bilgiler veri tabanından ilgili hücrelere gelsin istiyorum.
Bunun içinde excel'de iki çalışma sayfasının olmasını, birisinin rapora diğerinin ise bayilere ait bilgilere ait olmasını istiyorum.
Umarım çok fazla şey istemiyorum
Şimdiden teşekkür ederim..
Uzun zamandır kafamda tasarladığım bir konu var ama bunu pratiğe dökemiyorum. Yapmak istediğim tam anlamıyla şöyle;
Elimde bir bayi ağı var ve oluşturacağım rapor için bu bayilerin bilgilerini tek tek girmem gerekiyor. Her seferinde tek tek elle yazmak yerine sadece bayi kodunu girdiğimde bayi adı, ili, ilçesi, adresi vb. gibi bilgilerin kendiliğinden gelmesini istiyorum. Yani bir hücreye bayi kodunu girdiğimde tüm bilgiler veri tabanından ilgili hücrelere gelsin istiyorum.
Bunun içinde excel'de iki çalışma sayfasının olmasını, birisinin rapora diğerinin ise bayilere ait bilgilere ait olmasını istiyorum.
Umarım çok fazla şey istemiyorum
Şimdiden teşekkür ederim..