Merhabalar,
Accesste bir takvim oluşturmak istiyorum. Günlük personel kayıtları gireceğim.
Yanlız aynı ginde aynı personel yer alamayacak. Bunu bir şekilde çözdüm fakat kolay kullanımı için yapmak istediğim esas şey.
Takvimi açtığımda dolu günler farklı bir renkte görünsün ve güne gelip tıkladığımda o günkü personelin isminin çıkması.
Buna ilişkin bir örnek aradım fakat bulamadım problemin en azından bir kısmına yardımcı olursanız sevinirim
Accesste bir takvim oluşturmak istiyorum. Günlük personel kayıtları gireceğim.
Yanlız aynı ginde aynı personel yer alamayacak. Bunu bir şekilde çözdüm fakat kolay kullanımı için yapmak istediğim esas şey.
Takvimi açtığımda dolu günler farklı bir renkte görünsün ve güne gelip tıkladığımda o günkü personelin isminin çıkması.
Buna ilişkin bir örnek aradım fakat bulamadım problemin en azından bir kısmına yardımcı olursanız sevinirim