wezyr
Altın Üye
- Katılım
- 14 Nisan 2006
- Mesajlar
- 111
- Excel Vers. ve Dili
- OFFİCE 2010-2019
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 21-04-2029
Merhabalar;
Bir maaş programı yapmaya çalışıyoruz... Listemiz yaklaşık olarak 500 kişi daha önce yaptığımız okul bazında program 50 kişide sorunsuz çalışıyor ama bunu ilçe geneline yapmaya çalıştığımızda sayı artığı için veriler düzensiz çıkıyor. Maliye verileri düzenli bir şekilde istiyor her sayfada 40 kişi olması ;kaç sayfa olduğu ve sayfa alt toplamlarının bir sonraki sayfaya aktarılması gibi... Sıkıntımız şurda hangi personel nezaman işi bırakacak bilmiyoruz onedenle personeli 40 ar kişilik sayfalara bölsem mesela 5. sayfada 5 kişi işi bırakırsa sayfa 35 kişiye düşüyor ama 6. sayfada 40 kişi var o nedenle sayfa düzeni bozuluyor. İnşallah anlatabilmişimdir.
Örnek dosyamı ekte yolluyorum
Bir maaş programı yapmaya çalışıyoruz... Listemiz yaklaşık olarak 500 kişi daha önce yaptığımız okul bazında program 50 kişide sorunsuz çalışıyor ama bunu ilçe geneline yapmaya çalıştığımızda sayı artığı için veriler düzensiz çıkıyor. Maliye verileri düzenli bir şekilde istiyor her sayfada 40 kişi olması ;kaç sayfa olduğu ve sayfa alt toplamlarının bir sonraki sayfaya aktarılması gibi... Sıkıntımız şurda hangi personel nezaman işi bırakacak bilmiyoruz onedenle personeli 40 ar kişilik sayfalara bölsem mesela 5. sayfada 5 kişi işi bırakırsa sayfa 35 kişiye düşüyor ama 6. sayfada 40 kişi var o nedenle sayfa düzeni bozuluyor. İnşallah anlatabilmişimdir.
Örnek dosyamı ekte yolluyorum
Ekli dosyalar
-
99.8 KB Görüntüleme: 24
Son düzenleme: