- Katılım
- 5 Nisan 2009
- Mesajlar
- 533
- Excel Vers. ve Dili
- 2003-2007
Değerli Dostlar,
Çözemediğim,ancak çok önem arzeden bir konuyu izninizle yeniden açmak istiyorum.Word belgesini excel tablosuna sıralamak.Başka kaynaklardan bulamadım inanın.İstemim 2 tane.Birincisi,eskiden yazılmış ve belgelerime sıralanmış olan dosyaları excel tablosunda sıralamak istiyorum.İkicisi ise,yeni yazılacak olan word belgelerinin söz konu excel tablosuna otomatik olarak yazılması.Ekteki Word ve Excel tabloları herşeyi açıklıyıor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Çözemediğim,ancak çok önem arzeden bir konuyu izninizle yeniden açmak istiyorum.Word belgesini excel tablosuna sıralamak.Başka kaynaklardan bulamadım inanın.İstemim 2 tane.Birincisi,eskiden yazılmış ve belgelerime sıralanmış olan dosyaları excel tablosunda sıralamak istiyorum.İkicisi ise,yeni yazılacak olan word belgelerinin söz konu excel tablosuna otomatik olarak yazılması.Ekteki Word ve Excel tabloları herşeyi açıklıyıor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
19.5 KB Görüntüleme: 21
-
19.5 KB Görüntüleme: 9
-
19.5 KB Görüntüleme: 9
-
16.5 KB Görüntüleme: 15
Son düzenleme: