- Katılım
- 5 Nisan 2009
- Mesajlar
- 533
- Excel Vers. ve Dili
- 2003-2007
Değerli arkadaşlar,üstadlar...
Ekte örneğini sunduğum word belgesini yazdığımda,yine ekte sunduğum excel tablosunda sıralansın istiyorum.Bu word belgesinin örneğin A klasöründe depolandığını varsayalım.Word belgesini yazıp A klasörüne kaydettiğimde otomatikman değişik renklerle ifade ettiğim şablon bilgilerin excel tablosunda sıralanmasını istiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum...
Ekte örneğini sunduğum word belgesini yazdığımda,yine ekte sunduğum excel tablosunda sıralansın istiyorum.Bu word belgesinin örneğin A klasöründe depolandığını varsayalım.Word belgesini yazıp A klasörüne kaydettiğimde otomatikman değişik renklerle ifade ettiğim şablon bilgilerin excel tablosunda sıralanmasını istiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum...
Ekli dosyalar
-
20 KB Görüntüleme: 30
-
14.5 KB Görüntüleme: 29