Word Belgesindeki ve Adındaki Şablon Bilgiler Excel Tablosunda Sıralansın

Katılım
5 Nisan 2009
Mesajlar
533
Excel Vers. ve Dili
2003-2007
Değerli arkadaşlar,
Ekte incelemenize sunduğum bir word belgesi hazırlıyorum.Bunu "GİDEN YAZILAR"isimli bir klasöre"98567-AYDIN-KUŞADASI-ÇINARLI-TESCİL"adıyla kaydediyorum.Benim istediğim şu:Kaydederken kullandığım bilgiler ve belge içeriğindeki bazı bilgiler(Tarih,ilgi sayı,ilgi konu,kurum,alt kurum gibi"bir excel tablosunda sıralansınlar.Excelde filtreleme yapabilmek ve aranılan evrağı bulmak mümkün çünkü.Ama bunu word da yapamıyorum,çok zaman kaybı oluyor.Excel tablosunda otomatikman sıra numarası verilmeli ve son kaydedilen word belgesindeki bilgiler excel tablosundaki ilk boş satıra sıralanmalı.Değerli arkadaşlar,bunu yaparken daha önce yazılmış olan yüzlerce evrağıda sisteme dahil etmem gerektiğini belirtmeliyim.Yani çalışma biraz geriye dönük olacak.İlgilerinizi esirgemezseniz çok sevinirim.Saygılarımla...
 

Ekli dosyalar

Üst