- Katılım
- 5 Nisan 2009
- Mesajlar
- 533
- Excel Vers. ve Dili
- 2003-2007
Arkadaşlar,
word da yazdığım resmi bir yazı var.Bu yazıyı örneğin D sürücüsü içerisinde bulunan SULAR klasörüne kaydettiğimde önemli kriterlerinin excelde oluşturacağım bir tablodaki sütunlara otomatikman dağılmasını ve sıralanmasını istiyorum.Ekte 1 adet Word belgesi adet de Excel tablosu var.Konuyu değişik renklerde kullanarak açıklamaya çalıştım.Yardımlarınızı rica ediyorum.
word da yazdığım resmi bir yazı var.Bu yazıyı örneğin D sürücüsü içerisinde bulunan SULAR klasörüne kaydettiğimde önemli kriterlerinin excelde oluşturacağım bir tablodaki sütunlara otomatikman dağılmasını ve sıralanmasını istiyorum.Ekte 1 adet Word belgesi adet de Excel tablosu var.Konuyu değişik renklerde kullanarak açıklamaya çalıştım.Yardımlarınızı rica ediyorum.
Ekli dosyalar
-
21.5 KB Görüntüleme: 7
-
20.5 KB Görüntüleme: 7