Yapacağım Çalışma Hakkında

Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
839
Excel Vers. ve Dili
Türkçe excel 2016
İngilizce excel 2016
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
19-10-2021
Değerli forum üyeleri 8 farklı başlık altında zimmet tutanakları tutmaktayız. Ben yapacağım çalışma ile bu tutanakları excelde liste oluşturup kayıt altına almak ve lazım olduğunda istediğim tutanağı kolayca klasörden bulabilmek ve gerektiğinde evrakı excelden açmak istiyorum. Buna göre nasıl bir liste oluşturabilirim. Tuttuğumuz tutanaklarda genelde Teslim Eden,Teslim Alan,Teslim Tarihi,Teslim Edilen malzemenin içeriği yer almaktadır. Göstereceğiniz yol üzerinden listemi oluşturup çalışmamı ona göre devam ettireceğim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 

NIGRA

Altın Üye
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
111
Excel Vers. ve Dili
Excel2010
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13-02-2026
Aramayı hangi bilgi üzerinden yapmak istiyorsunuz?
 

NIGRA

Altın Üye
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
111
Excel Vers. ve Dili
Excel2010
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13-02-2026
Şöyle bir dosya kullanılıyorum, en üst satırda bir textbox var yanında comandbutton. Aşağıda A sütununda bulunan sicil numaralarından çalışanın yaptığı görüşmeleri popup olarak ekrana getiriyor. Görüşme notları başka bi sütunda.

Aratma olarak bu tarz bir şey planlanabilir. Teslim alan veya teslim edenin adını soyadını textbox a yazarsın. butona basınca aşağıya otomatik getirir bulunduğu satır bilgilerini.

Bunu her zimmet sütununa uygulayabilirsin. Bu tip bir şey nasıl olur?

Bence sende kafanda olanı yakın bi şekilde çizip dosya olarak eklesen daha çağrışım yapar bakan arkadaşlarada.
 
Katılım
6 Temmuz 2015
Mesajlar
925
Excel Vers. ve Dili
2003
Örnek bir dosya hazırlayarak paylaşınız. Bu şekilde cevap almanız çok zor.
 
Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
839
Excel Vers. ve Dili
Türkçe excel 2016
İngilizce excel 2016
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
19-10-2021
Şöyle bir dosya kullanılıyorum, en üst satırda bir textbox var yanında comandbutton. Aşağıda A sütununda bulunan sicil numaralarından çalışanın yaptığı görüşmeleri popup olarak ekrana getiriyor. Görüşme notları başka bi sütunda.

Aratma olarak bu tarz bir şey planlanabilir. Teslim alan veya teslim edenin adını soyadını textbox a yazarsın. butona basınca aşağıya otomatik getirir bulunduğu satır bilgilerini.

Bunu her zimmet sütununa uygulayabilirsin. Bu tip bir şey nasıl olur?

Bence sende kafanda olanı yakın bi şekilde çizip dosya olarak eklesen daha çağrışım yapar bakan arkadaşlarada.
Teşekkürler Sayın nıgra yapılan geri dönüşler doğrultusunda hareket edeceğim
 
Katılım
6 Temmuz 2015
Mesajlar
925
Excel Vers. ve Dili
2003
Merhabalar Metin Bey,
Sizin ne yapmak istediğinizi bizim bilme şansımız maalesef yok.
Ne iş yaptığınızı, bu uygulamanın tam olarak ne yapmak isteyeceğini siz bilirsiniz.
Anlaşıldığı kadarıyla bir Zimmet kaydı ve takibi yapmak istiyorsunuz. O zaman çalıştığınız işyeri için, sizin için ne gerekiyorsa onu belirleyin ve örnek bir dosya hazırlayın.
 

NIGRA

Altın Üye
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
111
Excel Vers. ve Dili
Excel2010
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13-02-2026
225674

Kullandığım dosya örnek ön izlemesi - sonrasında bu popup içine notların başına görüşme tarihlerini de çektirmeye başladık.
 
Üst