Soru Kişiye tıklayınca Ona özel form açılması

Katılım
24 Ağustos 2021
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
2019-TR
Merhabalar arkadaşlar. Excelde oto servisimiz için. bir servis programı yapmaya çalışıyorum.
Plaka marka model gibi oluşturdugum bir liste var. buraya yeni kayıt ekleyince o kayıda tıklayınca taslak servis formunu oluşturmak istiyorum. istedigim zaman müşteriye tıklayınca servis kayıtlarının gelmesini istiyorum. bunu nasıl yapabilirim.

 

1Al2Ver

Altın Üye
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
4,712
Excel Vers. ve Dili
64 Bit TR - Microsoft Office 365 - Win11 Home
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
04-01-2026
Merhaba,

Foruma hoş geldiniz,

Öneri ; Sonuçları elle girilmiş örnek bir dosyanızı, dosya ekleme sitelerinden birine ekleyip, verilen linki burada paylaşınız,

Yada, Altın Üye olup, foruma dosya ekleme-indirme ve benzeri konularda kendinize bir kolaylık sağlayabilir siniz.

Teşekkür ederim.
 
Katılım
24 Ağustos 2021
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
2019-TR
Merhaba,

Foruma hoş geldiniz,

Öneri ; Sonuçları elle girilmiş örnek bir dosyanızı, dosya ekleme sitelerinden birine ekleyip, verilen linki burada paylaşınız,

Yada, Altın Üye olup, foruma dosya ekleme-indirme ve benzeri konularda kendinize bir kolaylık sağlayabilir siniz.

Teşekkür ederim.
Çok teşekkür ederim.
 

1Al2Ver

Altın Üye
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
4,712
Excel Vers. ve Dili
64 Bit TR - Microsoft Office 365 - Win11 Home
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
04-01-2026
Sayın trane46 merhaba,

Dosyanızda sırasıyla gerçekleştirdiğiniz işlemleri, net olarak açıklamanızı öneririm,

Çözüm üretecek üyelerimizin, sizin yapmaya çalıştıklarınızı anlamaları ive doğru ve çabuk çözüm üretmeleri için, örneğin ;

1) "MÜŞTERİLER" sayfasında, "A2:H" aralığına kayıt yapıyorum,
2) "MÜŞTERİLER" sayfasında, "I" sütununa..............................................yapıyorum,
3) "SERVİS DURUMU" sayfasında, "A3: D" aralığına kayıt yapıyorum,
4) "SERVİS DURUMU" sayfasında, "E" sütununda............ olmasını istiyorum,
5) "SERVİS ŞABLONU" sayfasındaki formu, elle dolduruyorum,
6) vs, vs

şeklinde, detaylı ve mümkün ise çok örnekli açıklamalar gereklidir,

Teşekkür ederim.
 
Katılım
24 Ağustos 2021
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
2019-TR
1) "MÜŞTERİLER" sayfasında, "A2:H" aralığına kayıt yapıyorum,
2) "MÜŞTERİLER" sayfasında, "I" sütununa bir buton atayıp o butona basınca. servis kayıtlarındaki A2:H daki bilgileri içeren, tüm "SERVİS KAYITLARI" sayfasındaki flitrelenen sonuçlara erişmek istiyorum.
3) "SERVİS KAYITLARI" sayfasındaki sonuçlarların altına bir buton eklemek istiyorum. o butona basılınca. Yeni bir "SERVİS ŞABLONU" Açılması onun içine verileri girdikten sonra kaydetmek istiyorum.
4) İstedigim zaman 2. istegimi gerçekleştirip 3. istegimdeki sonuçları elde etmek ve kişiye özel olan (A2:H) "SERVİS ŞABLONU" nu görüntülemek istiyorum.
5) "SERVİS DURUMU" Sayfasındaki E3 satırındaki buton ile A2:H kayıdını eşleştirmek istiyorum.
 

1Al2Ver

Altın Üye
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
4,712
Excel Vers. ve Dili
64 Bit TR - Microsoft Office 365 - Win11 Home
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
04-01-2026
Merhaba,

Alıntı ; "MÜŞTERİLER" sayfasında, "I" sütununa bir buton atayıp o butona basınca. servis kayıtlarındaki A2:H daki bilgileri içeren, tüm "SERVİS KAYITLARI" sayfasındaki flitrelenen sonuçlara erişmek istiyorum.

İndirdiğim dosyanızda, "SERVİS KAYITLARI" sayfanızda veri yok, bilginize...
 
Katılım
24 Ağustos 2021
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
2019-TR
Merhaba,

Alıntı ; "MÜŞTERİLER" sayfasında, "I" sütununa bir buton atayıp o butona basınca. servis kayıtlarındaki A2:H daki bilgileri içeren, tüm "SERVİS KAYITLARI" sayfasındaki flitrelenen sonuçlara erişmek istiyorum.

İndirdiğim dosyanızda, "SERVİS KAYITLARI" sayfanızda veri yok, bilginize...
Tekrardan Merhabalar, 3. Sorumda belirttigim gibi oraya yeni bir buton eklemek istiyorum ona tıklayınca "SERVİS ŞABLONU" açılacak. ve oradaki bilgileri doldurup kaydedince "SERVİS KAYITLARI"na liste olarak düşecek.
 

1Al2Ver

Altın Üye
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
4,712
Excel Vers. ve Dili
64 Bit TR - Microsoft Office 365 - Win11 Home
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
04-01-2026
Tekrar merhaba,

"SERVİS KAYITLARI" sayfasının, olmasını istediğiniz şablonunu ( örn; enine veya dikine mi gibi ) örnekleyerek paylaşırsanız, konusunda uzman arkadaşlar size makrolu bir çözüm üretebilirler.

Ayrıca, benim aklıma gelenler,

"SERVİS DURUMU" sayfasında, plakadan arama yapılacak ise ;

Şayet önceden de bu plakadan bir kayıt var ise, bu durumda arama işleminin, tarih+plaka üzerinden olması gerekmez mi ?

"SERVİS DURUMU" sayfasında, "B" sütununda SORUN bölümü, verisini, "SERVİS KAYITLARI" sayfası "B5" hücresinden mi, yoksa "B7:B16" (ŞİKAYETLER) bloğundan mı alacak ?

"SERVİS ŞABLONU" sayfasında kayıt yapılırken, bir tarihe ihtiyaç yok mu ?

Öneri ; İstediğiniz program detaylı ve bir çok nüans barındırıyor, bu sebeple dosya çok iyi planlanıp+örneklenip çözüm istenmeli, yapılacak çözümlere sonradan olması gereken ama eklenmemiş şablonlar vb. istenir ise dosya yapısında büyük değişiklikler veya eklemeler gereke bilir,

Teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

Üst