Excel dosyalarını ayrı ayrı açmak

Ermania

Altın Üye
Katılım
3 Aralık 2019
Mesajlar
40
Excel Vers. ve Dili
2010
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
14-08-2025
Office 2010 kullanıyorum. Birden fazla açtığım excel dosyaları tek pencerede açılıyor. ben alt+tab yaparak dosyalar arası geçiş yapmak istiyorum ama tek pencerede iç içe açıldığı için yapamıyorum. Bunun bir çözümü var mı acaba?
 
Katılım
20 Şubat 2007
Mesajlar
655
Excel Vers. ve Dili
2007 Excel, Word Tr
Merhaba,
Alt+Tab değil de Ctrl+Tab yapınca excel içindeki kitaplarda dolaşabilirsiniz.

Görev Çubuğundaki tüm Pencereleri yan yana göstermek için:
* Ofis butonunu
* Excel Seçenekleri
* Gelişmiş
* Görüntü sekmesinde "Görev Çubuğunda tüm Pencereleri göster" kutusunu tıkla
 

Ermania

Altın Üye
Katılım
3 Aralık 2019
Mesajlar
40
Excel Vers. ve Dili
2010
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
14-08-2025
Merhaba,
Alt+Tab değil de Ctrl+Tab yapınca excel içindeki kitaplarda dolaşabilirsiniz.

Görev Çubuğundaki tüm Pencereleri yan yana göstermek için:
* Ofis butonunu
* Excel Seçenekleri
* Gelişmiş
* Görüntü sekmesinde "Görev Çubuğunda tüm Pencereleri göster" kutusunu tıkla
hocam ctrl+tab işimi kısmen gördü. Ama olmasını istediğim şey dediğiniz ayarlarla olmadı. Zaten öyleymiş.
2 tane word dosyası açtığımda 2 pencere acılıyor ama excelde öyle olmuyor maalesef.
 
Katılım
20 Şubat 2007
Mesajlar
655
Excel Vers. ve Dili
2007 Excel, Word Tr
1. Exceldeki ofis tuşu yerine Word'deki ofis tuşuna basarak seçenekleri görüntülemiş olabilir misiniz? İkisi ayrı ayrıdır.
Buna cevabınız hayır ise,
2. Zaten öyle olanı aç-kapa yapmak da bir çözüm olabilir. Yani o kutuyu boşaltın, kapatıp açın, tekrar tıklı halde bırakın. Bazan sadece böyle aç-kapa yapmak işi çözüyor.
 
Üst