- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 83
Arkadaşlar Access de yeniyim. Yapmış olduğum raporda her kişiyi ayrı ayrı rapor olarak düzenlemek istiyorum. Mesala 1 numaralı kayıt ayrı rapor, 2 numaralı ayrı rapor şeklinde olması gerekiyor. 2 adet tablo yaptım. Teki ana bilgilerin (ad soyad falan), diğeri her kişinin gitmiş olduğu yer. Basit bir tablo ve ilişki olayı. Benim istediğim her kişi için ayrı rapor çıktısı ve kişinin gittiği yerlerin raporda gözükmesi. Umarım anlatabilmişimdir.
2. sorum: kişinin gittiği yerde sadece benim seçtiğim yerlerdekilerin rapora işlenmesini ve seçmedikleriminde ayrı raporlanmasını istiyorum. Bu ikisinin de ayrı ayrı düğmede olması gerekiyor.
3. sorum: kişinin gittiği yerleri ayrı bir yerde tek hücre içerisinde tek tek yazılmasını istiyorum
Yardımlarınınz için teşekkür ederim
2. sorum: kişinin gittiği yerde sadece benim seçtiğim yerlerdekilerin rapora işlenmesini ve seçmedikleriminde ayrı raporlanmasını istiyorum. Bu ikisinin de ayrı ayrı düğmede olması gerekiyor.
3. sorum: kişinin gittiği yerleri ayrı bir yerde tek hücre içerisinde tek tek yazılmasını istiyorum
Yardımlarınınz için teşekkür ederim