arkadaşlar,
ben yeni yeni access öğreniyorum.iş yerindede bununla ilgili çok sorun yaşıyorum.bu işi öğrenmem gerekiyor.
mesela excel elimdi çok büyük bir bilgi var.5 sütunlu 15bin satırlı .bu bilgiyi accessde başlıklarını yazdıktan sonra excel den kopyalayıp access e nasıl yapıştırabilirim.yapıştırıken genelde 22 satır oluyor.devamını nasıl oluşaçak.birde bunları tek tek sütun olarakmı kopyalayıp yapıştırmak gerekir yoksa tamamını kopyalayıp yapıştırabilirmiyim
yardımlarınızı bekliyorum
iyi çalışmalar,,
ben yeni yeni access öğreniyorum.iş yerindede bununla ilgili çok sorun yaşıyorum.bu işi öğrenmem gerekiyor.
mesela excel elimdi çok büyük bir bilgi var.5 sütunlu 15bin satırlı .bu bilgiyi accessde başlıklarını yazdıktan sonra excel den kopyalayıp access e nasıl yapıştırabilirim.yapıştırıken genelde 22 satır oluyor.devamını nasıl oluşaçak.birde bunları tek tek sütun olarakmı kopyalayıp yapıştırmak gerekir yoksa tamamını kopyalayıp yapıştırabilirmiyim
yardımlarınızı bekliyorum
iyi çalışmalar,,