DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
Altın Üyelik Hakkında Bilgi
Yukarıdaki sorunuzu biraz daha açarmısınız. Herkesin kağıt seçme ve atma olayından kastınız nedir?Program içinde Player ve Computer kartlarının tutulduğu CardI(J, I) ataması ile herkezin kağıt seçme ve atma olayını nasıl yürütebiliriz.?
Bunu Class Modul içinde mi yapmamız gerek yoksa UserForm üstünde devam eden oyun akışı içinde yapabilirsek nasıl yapabiliriz..?
Public WithEvents resim As MSForms.Image
Dim deger As Integer
Private Sub resim_Click()
deger = deger + 1
ad = Replace(resim.Name, "Image", "")
resim.Visible = False
UserForm1.Image55.Picture = resim.Picture
UserForm1.Image55.ZOrder 0
Randomize Timer
UserForm1.Image55.Left = 190 + Int(Rnd * 50) + 5
UserForm1.Image55.Top = 132
UserForm1.Image55.Visible = True
PlaySound 1, 1
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:01")
UserForm1.Image56.Picture = UserForm1.Controls("Image" & CardI(deger, 2)).Picture
Randomize Timer
UserForm1.Image56.Left = 140 + Int(Rnd * 50) + 5
UserForm1.Image56.Top = 100
UserForm1.Image56.Visible = True
UserForm1.Image56.ZOrder 0
PlaySound 1, 1
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:01")
UserForm1.Image57.Picture = UserForm1.Controls("Image" & CardI(deger, 3)).Picture
Randomize Timer
UserForm1.Image57.Left = 190 + Int(Rnd * 50) + 5
UserForm1.Image57.Top = 66
UserForm1.Image57.Visible = True
UserForm1.Image57.ZOrder 0
PlaySound 1, 1
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:01")
UserForm1.Image58.Picture = UserForm1.Controls("Image" & CardI(deger, 4)).Picture
Randomize Timer
UserForm1.Image58.Left = 230 + Int(Rnd * 50) + 5
UserForm1.Image58.Top = 100
UserForm1.Image58.Visible = True
UserForm1.Image58.ZOrder 0
PlaySound 1, 1
Application.Wait Now + TimeValue("00:00:01")
End Sub
Olabilir. Herhangi bir isim verebilirsiniz.public degisken as integer
de değişken sizin değer diye atadığınız değişken mi?