- Katılım
- 21 Ağustos 2008
- Mesajlar
- 7
- Excel Vers. ve Dili
- 2007 english
Herkese selamlar, sorunum basit gibi gözüküyor fakat çözemedim
yapmak istediğim basitce şu forumdan firma seçilip rapora gönder denilince raporda firmanın diğer bilgilerini göstermek tel adres vs.. gibi . anlaşılacağı gibi firma ismi tel adres hepsi tek bir tabloda duruyor.
Yöntem olarak şunu düşündüm ama nasıl uygulanır bilemedim.
forumdan firma ismi seçildiğinde ve rapora geçildiğinde rapora o firma id si gelir ,
rapora gelen firma id bilgisi kullanılarak firma tablosundaki telefon field deki bilgi rapora yazdırılır
yani kısacası telefon = select from firma.telefon where firmaid=teklifform.firmaid
yapmak istediğim basitce şu forumdan firma seçilip rapora gönder denilince raporda firmanın diğer bilgilerini göstermek tel adres vs.. gibi . anlaşılacağı gibi firma ismi tel adres hepsi tek bir tabloda duruyor.
Yöntem olarak şunu düşündüm ama nasıl uygulanır bilemedim.
forumdan firma ismi seçildiğinde ve rapora geçildiğinde rapora o firma id si gelir ,
rapora gelen firma id bilgisi kullanılarak firma tablosundaki telefon field deki bilgi rapora yazdırılır
yani kısacası telefon = select from firma.telefon where firmaid=teklifform.firmaid