Merhaba arkadaşlar,
Çalışmakta olduğum bankanın merkezi operasyon müdürlüğünde çeklerin istiflenmesi için kullanmış olduğumuz bir makina var, bu makina çeklerin alt tarafında bulunan rakamları okuyarak, istediğimiz kritere göre ayırmaya yarıyor. Fakat bunu yapabilmesi için her ay makineye .txt formatında hazırlanan verilerin bulunduğu dosyayı okutmamız gerek.
Yapmam gereken :
her ay güncellenen mutabakat listesindeki çek verilerini banka sırasına göre sıralayıp, her bankaya ait verileri ayrı bir txt dosyasına (banka banka)kaydetmek.
Sorun şu :
Ekteki dosyaya aylık mutabakat listesini yükleyip PARÇAAL komutuyla çeklerin banka, şube kodu, hesap numarası gibi bilgilerini ayırıyorum. Daha sonra banka koduna göre sıralayarak alt alta bankalara göre diziyorum. Fakat burdan sonrasında benim excel bilgim "buraya kadar" diyor.
Sizden ricam, her bankayı ayrı ayrı txt dosyasına kaydedebileceğim bir formül yada ne gerekiyorsa artık
Şimdiden teşekkürler...
Çalışmakta olduğum bankanın merkezi operasyon müdürlüğünde çeklerin istiflenmesi için kullanmış olduğumuz bir makina var, bu makina çeklerin alt tarafında bulunan rakamları okuyarak, istediğimiz kritere göre ayırmaya yarıyor. Fakat bunu yapabilmesi için her ay makineye .txt formatında hazırlanan verilerin bulunduğu dosyayı okutmamız gerek.
Yapmam gereken :
her ay güncellenen mutabakat listesindeki çek verilerini banka sırasına göre sıralayıp, her bankaya ait verileri ayrı bir txt dosyasına (banka banka)kaydetmek.
Sorun şu :
Ekteki dosyaya aylık mutabakat listesini yükleyip PARÇAAL komutuyla çeklerin banka, şube kodu, hesap numarası gibi bilgilerini ayırıyorum. Daha sonra banka koduna göre sıralayarak alt alta bankalara göre diziyorum. Fakat burdan sonrasında benim excel bilgim "buraya kadar" diyor.
Sizden ricam, her bankayı ayrı ayrı txt dosyasına kaydedebileceğim bir formül yada ne gerekiyorsa artık
Şimdiden teşekkürler...
Ekli dosyalar
-
17.5 KB Görüntüleme: 27