Acil yardıma ihtiyacım var. Excelde personel çizelgesi olan bir dosyam var. Bu çizelgenin ilk sayfasında tüm personel görülmektedir. Ayrıca diğer sayfalarda her birimin kendi listesi var. Bazen personel görev değişikliği yapıyor. Mesela depoda görevli bir kişi güvenliğe geçiyor. İşte bu işlemi ilk sayfadaki (tüm personel) birimi sutunundan değiştirdiğim zaman diğer sayfalardaki değişiklikleride otomatik yaptırmak istiyorum (önceki birim sayfasından silecek, yeni birim sayfasına yazacak). Bunun için çok acil yardıma ihitiyacım var. Yardım ederseniz çok sevinirim.
Not: Ne anlatmak istediğim ekli dosyada anlatılmıştır.
Not: Ne anlatmak istediğim ekli dosyada anlatılmıştır.
Ekli dosyalar
-
20 KB Görüntüleme: 8