arkadaşlar imalarlarımızı takip etmek için excelde belgeleri düzenliyoruz
bunuda imalat bölümüne veriyoruz
ama toplam şiparişlerimizin tutarını görmek için malzemlerin yanına birim fiyatlarıda yazıyoruz
sürekli yeni sipariş geldiği ve siparişlerin sevk edildiği için bu liste değişiyor
imalata verdiğimiz listede fiyat bölümü yok excelde 2 sayfa halinde 1. imalat 2. idari bölüm olarak düzenliyoruz
idari bölümde fiyatlarda var bu fiyatları her seferinde birim fiyatı girmek zor 3. bir sayfada tüm ürünlerin birim fiyatlarını girsek 2. sayfada idari birimde kalacak olan sayfada bu malzemelere otomatik atama yapsak
ekteki dosyada daha detaylı açıkladım
inceliyip yardım ederseniz sevinirim
bunuda imalat bölümüne veriyoruz
ama toplam şiparişlerimizin tutarını görmek için malzemlerin yanına birim fiyatlarıda yazıyoruz
sürekli yeni sipariş geldiği ve siparişlerin sevk edildiği için bu liste değişiyor
imalata verdiğimiz listede fiyat bölümü yok excelde 2 sayfa halinde 1. imalat 2. idari bölüm olarak düzenliyoruz
idari bölümde fiyatlarda var bu fiyatları her seferinde birim fiyatı girmek zor 3. bir sayfada tüm ürünlerin birim fiyatlarını girsek 2. sayfada idari birimde kalacak olan sayfada bu malzemelere otomatik atama yapsak
ekteki dosyada daha detaylı açıkladım
inceliyip yardım ederseniz sevinirim
Ekli dosyalar
-
23 KB Görüntüleme: 28