- Katılım
- 20 Şubat 2013
- Mesajlar
- 17
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2007 Tr
Merhaba arkadaşlar ekteki dosyalarla bir işlem yapmak istiyorum.
Elimde İLLER adında tüm bilgilerin bulunduğu bir adet kaynak dosyam ve daha sonra burdaki illere ait hazır boş bir şablonum olan tek tek illerin olduğu dosyalar oluşturacağım.
Örnek olarak;
İSTANBUL.xls adında bir dosya oluşturduğumda bu dosyanın içerisindeki tablodaki boş yerlere İLLER.xls dosyasındaki GÖREV YERİ İSTANBUL olan kişilerin bilgilerinin otomatik olarak İSTANBUL.XLS tablosuna gelmesi.
Bu şekilde diğer illere aitte dosya oluşturacağım . Ankara , İzmir gibi.
Dosya ismine bakarak otomatik olarak bu bilgileri İLLER dosyasından çekmem mümkün mü?
Yada dosya isminden çekmek zor olursa ben bunu dosya içerisindeki bir yere kendim tek tek yazarakta çekebilirim.
Elimde İLLER adında tüm bilgilerin bulunduğu bir adet kaynak dosyam ve daha sonra burdaki illere ait hazır boş bir şablonum olan tek tek illerin olduğu dosyalar oluşturacağım.
Örnek olarak;
İSTANBUL.xls adında bir dosya oluşturduğumda bu dosyanın içerisindeki tablodaki boş yerlere İLLER.xls dosyasındaki GÖREV YERİ İSTANBUL olan kişilerin bilgilerinin otomatik olarak İSTANBUL.XLS tablosuna gelmesi.
Bu şekilde diğer illere aitte dosya oluşturacağım . Ankara , İzmir gibi.
Dosya ismine bakarak otomatik olarak bu bilgileri İLLER dosyasından çekmem mümkün mü?
Yada dosya isminden çekmek zor olursa ben bunu dosya içerisindeki bir yere kendim tek tek yazarakta çekebilirim.
Ekli dosyalar
-
18 KB Görüntüleme: 11
-
28 KB Görüntüleme: 6