Excel Dosya Birleştirme ve Rapor Oluşturma

Katılım
19 Haziran 2008
Mesajlar
6
Excel Vers. ve Dili
2013
Merhabalar

Ben 3 tane excel dosyasını birleştip bir rapor oluşturmak istiyorum.

1. excelde dosyasında 1.sütünunda sayılar olacak 2. ve 3. sütünüda ise bilgiler yazacak.

2. excel dosyasında ise yine 1.exceldeki 1.sütundaki sayılar olacak 2.sütunda bilgi yazacak

3. excel dosyasında ise yine 1.exceldeki 1.sütundaki sayılar olacak 2.sütunda bilgi yazacak.

Şimdi 2. ve 3. excel dosyasında 1.sütunda yer alan sayılar 1.excel dosyasındaki 1.sütun ile eşleşecek ve 2. ve 3. excel dosyasında yer alan 2.sütunu bu eşelemeye göre 4. ve 5. sütuna ekleme yapacak ve rapor oluşturacak.

Örnek ektedir

Teşekkürler
 

Ekli dosyalar

turist

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
18 Kasım 2009
Mesajlar
5,102
Excel Vers. ve Dili
2013 64Bit
English
Ekli dosyayı inceleyiniz.
Rapor ve diğer sayfalarınızın aynı klasörde olmasına dikkat ediniz.
 

Ekli dosyalar

Katılım
19 Haziran 2008
Mesajlar
6
Excel Vers. ve Dili
2013
Ekli dosyayı inceleyiniz.
Rapor ve diğer sayfalarınızın aynı klasörde olmasına dikkat ediniz.
Merhaba bunun gibi bir şey ama 1.2.3. dosyalardaki sütun 1 deki sayıları aynısı ile eşleştirip sütuna yazması gerekiyor.

Birde satılara formül eklemeden yapılamıyor mu. Satır çoğaldıkça zorlaşacaktır.
 
Üst