lovecaroline
Altın Üye
- Katılım
- 21 Mayıs 2014
- Mesajlar
- 78
- Excel Vers. ve Dili
-
2013 (64 Bit)
2010 (64 bit)
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 07.06.2027
Nasıl sıralama yapabilirim.
Son düzenleme:
DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
Altın Üyelik Hakkında Bilgi
evet, ama binlerce değer var elimde hepsini tek tek giremem. ayrıca tek seferlik bir iş de değil bu.Merhaba.
Ben de nedenini anlayamadım ama;
-- dolu hücrelerin içerisine girip (F2 tuşu veya fareyle hücre içerisine çift tılayarak ya da formül çubuğuna fareyle tıklayarak) ENTER tuşuyla çıkış yapıldığında eklediğiniz belgede,
-- verilerinizi boş bir excel belgesine kopyala->yapıştır ile aktarıldığında yeni belgede
sıralama gerçekleşiyor,bir deneyin isterseniz.
Merhaba.evet, ama binlerce değer var elimde hepsini tek tek giremem. ayrıca tek seferlik bir iş de değil bu.
Tabloyu kaybetmek ne demek anlamadım doğrusu.şu ana kadar aldığım en iyi cevap. teşekkür ederim. ancak değerler bir tablonun içinde yer alıyor. diğer dosyaya aktardığımda tabloyu kaybediyorum. başka bir çözümü de olabilir mi?
Çok teşekkür ederim. İlginiz ve emeğiniz için.Tabloyu kaybetmek ne demek anlamadım doğrusu.
Asıl belgeniz açıkken;
-- alanı KOPYALA->belgeyi KAYDET
-- KAPAT -> Kapatırken çıkan uyarıya ilişkin bilgiyi bir önceki cevabımda vermiştim (pano üstündeki.....) , bu uyarıya EVET cevabı verin,
-- Belgeniz kaydedilerek kapatıldı ve ilgili alan kopyalanmış durumda.
-- Yeni belge aç (bir önceki cevaptaki şekilde veriyi yapıştır,
-- Sıralama işlemini yeni belgede yap (asıl belgenizde bu sütunlarla birlikte sıralamaya tabi tutulacak, yani o sütunlardaki verilerle birlikte hareket edecek başka sütunlar da varsa kopyalama işlemini o sütunları da dahil ederek yapın),
-- Sıralanmış halini KOPYALA
-- Asıl belgeyi aç,
-- Yapıştır
şeklinde adımları takip ederek sorunsuz halletmeniz lazım.
Örnek belge olmadan ancak bu kadar.