aylara göre toplam aldırma

Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
100
Arkadaşilar merhaba,
Dünde foruma aynı konu ile ilgili mesaj attım ama sanırım ne istediğim pek anlaşılamadı diye düşünüyorum.Kasa ile ilgili yaptığim çalışmanın yanına başka bir sütün eklemeden,verilen tarih bilgilerine göre aylık toplamlar almak istiyorum.FAkat formülde tarihlerden ayları nasıl seçeceğim konusunda takıldım.Cevaplarsanız sevinirim.Teşekkürler.
 

KuTuKa

Altın Üye
Katılım
10 Mart 2005
Mesajlar
730
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office LTSC Pr. Pl 2021 - 64 bit Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
19-03-2029
BİRAZ BİRÞEYLER EKLEMEYE çalıştım bu şekilde olacağınıda biliyorum sadece 2 . formulde ay yazan yer istediklerini belirtirsen ona göre toplam alabilirsin yalnız
aylık gelir de ki formül {TOPLA=.................................}
GEREKİYOR AMA BENDE HERHALDE { NASIL YAPILACAÐINI UNUTTUM OYÜZDEN DEÐER HATASI VERİYOR ARKADAÞLAR OKONUDADA YARDIMCI OLURLAR AKÞAM EVDEN DAHA DETALI BAKABİLİRİM
saygılar
halil kutuka




not:büyük yazılmış yazılar acelece yazıldığı için oldu kusura bakma işe dönmeliyim
 
Katılım
20 Nisan 2005
Mesajlar
206
{ işareti koymak için formülün başına gelerek Ctrl+Shift+Enter tuşlarına aynı anda basınız.
 

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,111
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
uzantılar rar olmak zorunda mı?
????????? :yardim:
 

ens

Katılım
17 Eylül 2005
Mesajlar
52
Excel Vers. ve Dili
2010 türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
31.10.2018
arkadaşlar aynı konudan bende muzdaribim
şöyleki; kasa defterime günlük masraflar borç ve alacaklar girilmekte isteğim bu tarihleri hemen yukarı tarafına 1 den 12 ye kadar (ocak, şubat.... Aralık) şeklinde toplamları aldırmak. yardımcı olursanız sevinirim
teşekkürler
 

ens

Katılım
17 Eylül 2005
Mesajlar
52
Excel Vers. ve Dili
2010 türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
31.10.2018
merhaba arkadaşlar,
biri bana yardım etsin lütfen
aylara göre toplam almak istiyorum ama bi türlü beceremedim
 
Üst