• DİKKAT

    DOSYA İndirmek/Yüklemek için ÜCRETLİ ALTIN ÜYELİK Gereklidir!
    Altın Üyelik Hakkında Bilgi

Envanter-Zimmet Hakkında

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bar1sh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
25 Temmuz 2006
Mesajlar
15
Merhabalar,

Sarıkamışda Askerlik yapmaktayım, Şu anki excel bilgim ile komutanım benden imkansızı istedi bana yardımcı olursanız şimdiden teşekkür ederim, amacım hazıra konmak değil, şu an şu durumda yapabileceğim bir şey kalmadığından sizlerden yardım istiyorum. 12 saatim var lütfen yardımcı olunuz

Sorunlarım;

1-) Eklentide sunduğum Excel dosyasında, Birliğin mevcut Envanter Şablonu, Komutanın benden istediği her şeyin ana envanter üzerinden yapılması Örn: MAK.ÇAM.YIK.MUH.MAR.EV.TİPİ Bu zimmette bi tane, bunu oradan her hangi bir kısımın hanesine yazdığım zaman, o otomatik o kımın senedine yazılmasını istiyor, o kısımdan miktarını sildiğimizdede miktarının silinmesini istiyor. Bu mümkünmüdür? Mümkün ise yapabilirmisiniz?

2-) Envantere yeni malzeme girdiğinde yukarıda aynı işlemi yapabiliriM?

3-) Envanterde bir makro yapıp sb. kısmına tıkladımı onun zimmetini görmek istiyor.

Yardımlarınız için teşekkür ederim bilen arkadaşlar ayarlayıp tekrar dosyayı eklerlerse teşekkür ederim. Biliyorsunuz ki askeriyede "MAZERET YOK" yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Senin Komutanın çok şey istiyor.
Biryerden başlayın da takıldığınız yerde sorarsınız..
 
Slm.
ben başlangıç yapmış olayım o halde
1 veritabanı ve 2.ci bir veri alma sayfası yeterli
 
Muygun,

Yardımların için teşekkür ederim, senin eklediğin dosya üzerinde bende bir kaç değişiklik yaptım bilgim kadarıyla ancak şöyle bi durum var, yaptığınız sistemde Birimi almıyor (Ad, Tk, Rl) zimmet listesi kısmına bunuda hallederseniz çok memnun olurum.
 
Merhaba
Dosya Ekte.
 
Onu buldum ben söyliyeyim onuda bi arkadaşım yaptı sağolsun, E7 hücresine formülümüzü yapştırıyoruz " =EĞER(EHATALIYSA(DÜŞEYARA(C7;Envanter!$C$3:$F$147;4;0));"Formül Sonuç Vermiyor";DÜŞEYARA(C7;Envanter!$C$3:$F$147;4;0)) "
 
Son formüle küçük bir ekleme

bar1sh;

Zimmet sayfasına, yukarıdaki formülü aşağıdaki şekilde yazarsanız, boş satırlarda "Formül Sonuç Vermiyor"iletisi çıkmaz.

=EĞER(C35=""; "";EĞER(EHATALIYSA(DÜŞEYARA(C35;Envanter!$C$3:$F$147; 4;0));"Formül Sonuç Vermiyor";DÜŞEYARA(C35;Envanter!$C$3:$F$147;4;0)))

Kolay gelsin.
 
Teşekkür ederim bilgilendirmen için,

Envanter üzerinde makro ile bi sistem yaptı arkadaşımın biri ancak bu makro cok kasıyor kısım seçtikten sonra 5-10 saniye sonra geliyor bilgiler.
Makrodan ziyade formül ile olması mümkünmüdür?
Bir kısmı secinde envanter tablosu üzerinden göstersin istiyorum ancak aşşağıda gösteriyor? Bunu nasıl yapabilirim?

Envanterin En son hali Ek'te.

yardımlar için şimdiden teşekkürler.
 
Kısacası yapmak istediğim,

Envanter.jpg
 
sanırım ben bu şiş biliyorum

işte size ekte gönderilmiş zimmet programı yalnız bunu kendine göre uyarlaman lazım yani kısmları veri kısmından değiştir


örneğin ben komutanlık kh. yazmışım sen bunu misafirhane oalrak değiştircen
 
Aynı Dosyada Satırları Sütünlara Dönüştürerek nasıl yapılır?

Yukarıdaki envanter programı ile ilgili iki sorum var.
1- Aynı programda ben bölümler yerine kişilere zimmet yapacağım. bu durumda 255 satır kısıtı var. Personel sayısı 250'den fazla ama stok sayısı 100 civarında yani satırlar sütünlara dönüşürse bu işimi görecek. bunu nasıl yapabiliriz?
2- Zimmeti verdiğimiz ürünün tarihini tutmak istiyorum. Belli bir süre sonra bu ürünün zimmetinden düşecek çünkü.
Bunu örnekle açıklayayım; personele diyelim ki bir çanta verdim. Bu çanta 1 yıl sonra otomatik olarak onun zimmetinden düşmeli. Veya otomatik olmuyorsa da elle düzeltmeliyiz. Yani zimmeti ona verildiği tarihle de takip edebilir miyiz aynı programla?

Özellikle 1.si daha önemli. Yardım edebilir misiniz?
 
Ek'teki dosya sanırım işiniizi görür
Programınızı inceledim oldukça emek verilmiş bir program.
Yalnız eğer benim yazdıklarıma istinaden programın linkini verdiyseniz sorunumu çözmüyor. Bir önceki mesajımda belirttiğim gibi ,bölümden ziyade zimmet yapılan bölümü takip ettiğim gibi daha çok kişi takibi önemli kişi saıyısı da 250'den fazla olduğu için bunu sizin programa göre sütunlarda takip edebilirim. (Burada satır ve sütüna yer değiştirmesinden kastım "bölümlerle", "ürün adlarının" yer değiştirmesi sadece...)
BRL.KH.KS.
İŞLETME KS.
...
gibi bölümler yerine kişi isimlerini yazacağım. 250'den fazla kişi olduğu için bu durumda Excel'in sütun sınırına takılıyorum.
Aynı tablonun sütun satır yerleri değişmiş olanı işimi görebilirdi. Bunu yapabilmek mümkün mü?

Derdimi anlatmak için iki açıklama daha;
1-Zimmeti bölümlere göre toplam örneğin
BRL. KH. KS 'de 150 kişi
İŞLETME KS. 200 kişi olduğunu düşünelim. (ve böyle 3-4 bölüm daha var)
her birinin altında 50-100 kişi var. Hem bölümlere göre (kişilere verilen) toplam zimmet eşyalarını görebilmek.Hem de o bölümdeki kişileri ayrı ayrı görebilmek çok iyi olurdu. Bu yapılamıyorsa ,sadece kişileri ayrı ayrı görsemde olabilir.
2- Zimmete verilen ürünlerin bir kısmı belirli bir süre sonra zimmetten düşüyor.
Eğer tarihle verilebilirse(Verildiği tarih ve zimmetten düşüleceği tarih) ve bu tarihi gelince otomatik olarak düşülebilirse kaymaklı ekmek kadayıfı olur :)

Yardımcı olusanız çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
Programınızı inceledim oldukça emek verilmiş bir program.
Yalnız eğer benim yazdıklarıma istinaden programın linkini verdiyseniz sorunumu çözmüyor. Bir önceki mesajımda belirttiğim gibi ,bölümden ziyade zimmet yapılan bölümü takip ettiğim gibi daha çok kişi takibi önemli kişi saıyısı da 250'den fazla olduğu için bunu sizin programa göre sütunlarda takip edebilirim. (Burada satır ve sütüna yer değiştirmesinden kastım "bölümlerle", "ürün adlarının" yer değiştirmesi sadece...)
BRL.KH.KS.
İŞLETME KS.
...
gibi bölümler yerine kişi isimlerini yazacağım. 250'den fazla kişi olduğu için bu durumda Excel'in sütun sınırına takılıyorum.
Aynı tablonun sütun satır yerleri değişmiş olanı işimi görebilirdi. Bunu yapabilmek mümkün mü?

Derdimi anlatmak için iki açıklama daha;
1-Zimmeti bölümlere göre toplam örneğin
BRL. KH. KS 'de 150 kişi
İŞLETME KS. 200 kişi olduğunu düşünelim. (ve böyle 3-4 bölüm daha var)
her birinin altında 50-100 kişi var. Hem bölümlere göre (kişilere verilen) toplam zimmet eşyalarını görebilmek.Hem de o bölümdeki kişileri ayrı ayrı görebilmek çok iyi olurdu. Bu yapılamıyorsa ,sadece kişileri ayrı ayrı görsemde olabilir.
2- Zimmete verilen ürünlerin bir kısmı belirli bir süre sonra zimmetten düşüyor.
Eğer tarihle verilebilirse(Verildiği tarih ve zimmetten düşüleceği tarih) ve bu tarihi gelince otomatik olarak düşülebilirse kaymaklı ekmek kadayıfı olur :)

Yardımcı olusanız çok sevinirim.

İlgilenbilen olursa çok sevinirim. Konu aciliyet kazandı. Detay gerekiyorsa yazabilirim.
Teşekkürler.
 
Sayın Futurizm,
Bu programı ben yapmadım, banada yapılmış olarak geldi.
Yardımcı olmak isterdim ama benim ileri derece bilgim yok. Ama Forumda çok daha ileri seviyede bilgiye sahip arkadaşlar var, yardımcı olacaklardır.
Saygılarımla !
 
Sayın Futurizm,
Bu programı ben yapmadım, banada yapılmış olarak geldi.
Yardımcı olmak isterdim ama benim ileri derece bilgim yok. Ama Forumda çok daha ileri seviyede bilgiye sahip arkadaşlar var, yardımcı olacaklardır.
Saygılarımla !

Teşekkürler,
İleri seviyede Excel'i bilen arkadaşlar, yöntemi konusunda yardımcı olsanız bile yeter.
 
Geri
Üst