- Katılım
- 9 Mart 2011
- Mesajlar
- 40
- Excel Vers. ve Dili
- 2010
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 11-05-2024
Merhabalar,
Ekte aylara göre tuttuğumuz masraf tablosunda,bir ana sayfa oluşturup her ayın özetini ana sayfada göstermesi için ne yapmam gerekiyor.
Amacım,Ana Sayfa'ya Aylar sekmelerinde bulunan D ve E sütunundaki verileri almak.Ben tabloda basitçe yazdım fakat buton şeklinde seçmelide olabilir,yorumlarınızı ve yardımlarınızı rica ederim,
Herkese iyi çalışmalar
Ekte aylara göre tuttuğumuz masraf tablosunda,bir ana sayfa oluşturup her ayın özetini ana sayfada göstermesi için ne yapmam gerekiyor.
Amacım,Ana Sayfa'ya Aylar sekmelerinde bulunan D ve E sütunundaki verileri almak.Ben tabloda basitçe yazdım fakat buton şeklinde seçmelide olabilir,yorumlarınızı ve yardımlarınızı rica ederim,
Herkese iyi çalışmalar
Ekli dosyalar
-
101 KB Görüntüleme: 8