Outlook Mailleri Excelde Listeleme

baydeniro

Altın Üye
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
4,625
Excel Vers. ve Dili
Ofis 2016
Merhaba Arkadaşlar,

Outlook programında kayıtlı mailleri Excelde listelemek istiyorum. Gelen Posta (Input Box) klasöründekiler kolayca listeleniyor. Ama başka bir klasörde olanları listelemek istersek bu konuda kullanılabilecek bir kod var mı acaba ?
 

baydeniro

Altın Üye
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
4,625
Excel Vers. ve Dili
Ofis 2016
https://www.excel.web.tr/threads/outlook-mailleri-veya-eklerini-diske-otomatik-kaydetme.176473/ linkde konu hakkında mesaj mevcut. Sayın Asri' nin yardımı ile çözülmüştü.
Üstad merhaba, ilgine teşekkür ederim. Benim aradığım biraz daha farklı bir şey. Mailleri Excele indirebiliyorum ama sadece INBOX (Gelen Kutusundan). Sanırım kodda bir düzeltme lazım ama ben beceremiyorum :(
Kodun bir kesiti böyle.

Set olApp = CreateObject("Outlook.Application")
Set olNS = olApp.GetNamespace("MAPI")
Set oRootFldr = olNS.GetDefaultFolder(olFolderDrafts)
 

baydeniro

Altın Üye
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
4,625
Excel Vers. ve Dili
Ofis 2016
bir diğer konu da "alıcı mail adresi" sorunu. Mailleri indiriyorum ama alıcıların mail adreslerinin bazıları mail adresi olarak değil isim olarak iniyor. Sanırım bu kod düzeltmesi ile çözülebilir bir şey:

oWS.Cells(lrow, 1).Value = .SenderEmailAddress
oWS.Cells(lrow, 2).Value = .To
oWS.Cells(lrow, 3).Value = .cc
oWS.Cells(lrow, 4).Value = .Subject
 
Üst