Raporda yeterli veri olduğu halde sayfalar düzensiz çıkıyor?

Katılım
16 Kasım 2005
Mesajlar
1,090
Excel Vers. ve Dili
Access 2002
Yine Aynı Program, Farklı Soru

Rapordaki sorun çözülmedi yani boş olarak fazladan bir sayfa (son sayfa çıkması) inşallah bu sorunum çözülür...

Mesela; ay içinde adi ve taahhütlü işlemi yapıldı diyelim, ama koli işlemi yapılmadı bunların hepsinin toplandığı sarf çizelgesi raporu var ve bunun kaynağıda bir çapraz sorgu adi, taahhütlü ve koli tablolarından bir arşiv oluşturdum tarihlere göre tüm ay içindeki işlemler bu tabloya ekleniyor.
Burdan sorgularla ayrıştırılıp yeni bir tablo ve ordan da çapraz bir sorgu oluşturuluyor burda sütun başlıkları ise cinsi (yani adi, taahhütlü ve koli)
tabi ay içinde bunlardan birine işlem yapılmamış olursa çapraz sorgu raporun
kaynağı olduğu için yani alan olmadığından hata veriyor. burda yapılacak
ne varsa , benim fikrim şu idi;
Her bir formdan işlem yapılsın yada yapılmasın (ama tarih ne olacak ???)
boş bir kayıt eklensin arşiv tablosuna rakamsal değeri sıfır olabilir ama tarih ne olur bilmem ve bunu nasıl yapacağım onu da toparlamayamadım açıkçası
bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.


Not= Bu arada raporda şöyle bir çözüm arıyorum; her bir sayfaya 13 kayıt gelmesi gerekiyordu ya eğer bu sayının altında ise boş kayıtlar ekleyerek kaydı 13'e tamamlasın 13'ün üstünde ise katları şeklinde olacak şekilde (yani 26,39,52 vs katlarına eksik olan kayıtları tamamlayacak şekilde boş kayıt ekletebilirsek ve raporda da notaltbilgisini kullanmaz isek sadece sayfa altbilgisi ile bu sorunu da aşmış oluruz diyorum ama boş kayıt'ı ekletirken döngü kullanmak lazım belki ama ben bunu hiç yapmadım ve bu da diğer çözüme benziyor bilgi ve yardımlarınıza sunulur.

Herkese emekleri ve yardımları içi şimdiden teşekkürler..

kolay gelsin
 
Üst