Sayfalar arasında veri geçişleri ve yazdırma[ACİL]

Katılım
25 Mart 2014
Mesajlar
19
Excel Vers. ve Dili
OFFİCE 2010
ARKADAŞLAR MERHABA,

EKTE YER ALAN İKİ ADET EXCEL DOSYASI VARDIR .
2016:ÇALIŞMASINI YAPACAĞIMIZ DOSYA
KİMLİK:ÖRNEK OLMASI AÇISINDAN DAHA ÖNCEDEN YAPILMIŞ BENZER ÇALIŞMA


"FATURA" SAYFASINDA BİR ŞABLONUM MEVCUT" FATURA VERİ" SAYFASINDA İSE BU FATURADA YER ALMASI GEREKEN ÜRÜNLERE DAİR BİLGİLER VAR
FATURA SAYFASINDA NEREYE HANGİ VERİ ALINMASI GEREKTİĞİNE DAİR BİLGİLERİ GÖSTERMEYE ÇALIŞTIM.ZATEN ANLAŞILIYOR



BURAYA KADAR SANIRIM HALLEDİLEBİLİR YALNIZ BURADAKİ İLK ÖRNEKTEDE GÖRECEĞİNİZ ÜZERE İLK 3 KALEMİN FATURA NUMARASI AYNIDIR BU SEBEPTEN DOLAYI İLK 3 KALEMDE YER ALAN PARÇA KODLARI TEK BİR FATURADA YER ALMALIDIR..

FATURA VERİ SAYFASINA EKLEYECEĞİMİZ BİR BUTON İLE "FATURA" SAYFASINDAKİ VERİLERİN ÇIKTILARI ALINACAKTIR.

(YAPILABİLİRSE BUTONA TIKLANDIGINDA HER BIR FATURA KENDİ NUMARASI İLE MASAUSTUNDE AÇILACAK BİR KLASÖRUN İÇİNE KENDİNİ KAYDEDEBİLİR Mİ?)

Konu Acildir.Destekleriniz için teşekkürler.


http://www.megafileupload.com/bffH/2016.xls

http://www.megafileupload.com/bffI/tc_kimlik_-_Kopya.xlsm
 
Son düzenleme:
Üst