- Katılım
- 15 Mart 2005
- Mesajlar
- 42,950
- Excel Vers. ve Dili
- Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Selamlar,
Arkadaşlar ekte gönderdiğim örnek dosyada "RAPOR" formunda verdiğim tarih aralığına göre tüm sayfalardaki kayıtları listelemek istiyorum. Tarih aralığı verip listele dediğimde sırayla sayfalarda bu tarihlere uyan kayıtları bulup altalta kopyalacak eğer bir sayfada veri bulamazsa bir sonraki sayfadan devam edecek. Eğer bu şekilde uzun bir işlem olacaksa kayıtları bulup AddItem özelliği ilede kayıtlar listelenebilir.
Yardımlarınız için teşekkür ederim.
Arkadaşlar ekte gönderdiğim örnek dosyada "RAPOR" formunda verdiğim tarih aralığına göre tüm sayfalardaki kayıtları listelemek istiyorum. Tarih aralığı verip listele dediğimde sırayla sayfalarda bu tarihlere uyan kayıtları bulup altalta kopyalacak eğer bir sayfada veri bulamazsa bir sonraki sayfadan devam edecek. Eğer bu şekilde uzun bir işlem olacaksa kayıtları bulup AddItem özelliği ilede kayıtlar listelenebilir.
Yardımlarınız için teşekkür ederim.