sheet birleştirme

Katılım
24 Mart 2008
Mesajlar
19
Excel Vers. ve Dili
office 2000
Arkadaşlar merhaba;
Excelde aynı dosya içinde iki farklı sheetteki verilerin otomotik olarak kombine edilmesini ve tek bir rapor oluşturmasını istiyorum bunu nasıl yapabilirim.Excel dosyası shared bir dosya iki farklı kişi farklı sheetlerde çalışıyor. ve 3. bir sheet bunları otomatik olarak birleştirsin istiyoru. İki sheet de de aynı tür veriler olacak 3. sheet de bu iki sheet deki verileri birleştirien konsolide bir sheet olsun istiyorum. Ayrıca aldığı verileri tarih sırasına göre de sıralayabilir mi? Oluşturmaya çalıştığım yeni bir excel olduğu için elimde veri yok. örnek bir exceli attachledim.
Şimdiden teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haziran 2006
Mesajlar
3,704
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003, 2007, 2010 (TR)
"Attachledim" : Ekledim. (Ek yok, bilginize ...)

Aynı kitap içerisindeki üçüncü bir sheet'de, dediğiniz işlemi yapmak için, belki formuller kullanılabilir. Ama çok sağlıklı olacağını düşünmüyorum.

VBA'dan faydalansak diyeceğim ama bu kitapta makrolar hiç çalışmaz. Çünkü "Paylaştırılmış" bir kitap olduğunu söylüyorsunuz.

Size önerim; ikinci bir Çalışma Kitabı'nın, şu anki çalışma kitabından veri alması şeklinde olacaktır. Bunun için forumun "Kapalı Dosya Uygulamaları" bölümüne bakabilirsiniz.
 
Üst