Sigorta Poliçe Kayıt ve Takibi Dosyası

aydefdem

Altın Üye
Katılım
17 Eylül 2014
Mesajlar
7
Excel Vers. ve Dili
Microsoft Office Standart 2019
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
27-02-2028
Herkese merhaba,

Ekte gönderdiğim dosyada yapmak istediğim şey; Sigorta poliçe bilgilerini gider çeşitleri ve gider yerlerine göre listbox kutusu yardımıyla kaydederek listeye otomatik olarak girdirmek ve aylara göre hesaplattırmak, sonrasında ilerleyen aylarda virman kayıtlarını yapmak. Biraz daha detay vereyim. "Sigorta Hesap" sayfasında Mavi işaretli bölümleri girdiğimde "ekle" butonuna basınca "Sigorta Poliçe Ana Sayfa" sayfasına otomatik olarak bilgilerin gelmesini istiyorum. Eğer mümkünse "Sigorta Başlangıç Tarihi" için elle girmeden, takvimden girecek şekilde yapmak istiyorum.Gördüğünüz gibi baya uğraştım ama bir sonuca ulaşamadım. Değerli yardımlarınızı rica ediyorum. Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

Üst