VBA ile bir rapordan alınacak veriler ile özet bir tablo oluşturmak

Katılım
4 Aralık 2019
Mesajlar
112
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013 Türkçe
Herkese merhaba arkadaşlar, elimde bir rapor var. Bu raporda ürünler ve ürünler ile ilgili bazı bilgiler bulunuyor. Ve bu rapor haftalık olarak yenileniyor.
Ben bu rapordaki ürün isimlerini sütun haline getirip, raporda bulunan bazı sütunlardaki bilgilerin toplamını alıp ilgili toplamları ilgili ürün isimlerinin altına yazdırmak istiyorum. Yani ürün isimleri sütun olacak. Toplamını istediğim bilgiler satır olarak başta duracak. ilgili değerler de gerekli yerlere yazılmış olarak gelecek.
Aslında bu istediğim şey pivot ile yapılabiliyor. Ancak benim vba kullanarak kod üzerinden yapmam gerekiyor bu çalışmayı.
Ve mesela birinci haftanınkini yazdırdım. ikinci haftanın verilerini yazdırdığımda birinci hafta için yazdırdığım verilerin olduğu sayfada olsun istiyorum yine.
Konu ile ilgili bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?
 

ÖmerFaruk

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2017
Mesajlar
4,662
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-64
Pivot ile yapıyorsanız, Dilimleyici konusuna bakın ya da Dashboard örneklerine bakın derim. Daha özgün olur diye düşünüyorum
 
Katılım
4 Aralık 2019
Mesajlar
112
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013 Türkçe
Pivot ile yapıyorsanız, Dilimleyici konusuna bakın ya da Dashboard örneklerine bakın derim. Daha özgün olur diye düşünüyorum
Pivot ile yapılabiliyor istediğim şey, ancak ben visual basic ile yapmak istiyorum.
 
Üst