VBA ile özet rapor oluşturma

Katılım
4 Aralık 2019
Mesajlar
112
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013 Türkçe
Herkese merhaba arkadaşlar, elimde bir rapor var. Bu raporda ürünler ve ürünler ile ilgili bazı bilgiler bulunuyor. Ve bu rapor haftalık olarak yenileniyor.
Ben bu rapordaki ürün isimlerini sütun haline getirip, raporda bulunan bazı sütunlardaki bilgilerin toplamını alıp ilgili toplamları ilgili ürün isimlerinin altına yazdırmak istiyorum. Yani ürün isimleri sütun olacak. Toplamını istediğim bilgiler satır olarak başta duracak. ilgili değerler de gerekli yerlere yazılmış olarak gelecek.
Aslında bu istediğim şey pivot ile yapılabiliyor. Ancak benim vba kullanarak kod üzerinden yapmam gerekiyor bu çalışmayı.
Ve mesela birinci haftanınkini yazdırdım. ikinci haftanın verilerini yazdırdığımda birinci hafta için yazdırdığım verilerin olduğu sayfada olsun istiyorum yine.
Konu ile ilgili bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?
Örnek olarak bir ekran görüntüsü bıraktım.
https://we.tl/t-D3m6ydEZVP

Şimdiden çok teşekkür ederim.
 

byfika

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
15 Ağustos 2009
Mesajlar
493
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili : Ofis 2007 / Tr
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13.09.2027
Merhabalar,
A, B, C ve D yi sırayla H3, I3, J3 ve K3 e,
TOPLAM SATIŞ sırayla H4, I4, J4 ve K4 e,
ŞUBA SAYISI sırayla H5, I5, J5 ve K5 e gelecek şekilde ayarlayarak toplamları yapacak şekilde ayarlandı. Örnek klasör ekte. Anladığım kadarıyla istediğiniz böyle birşey.
 

Ekli dosyalar

Katılım
4 Aralık 2019
Mesajlar
112
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013 Türkçe
Merhabalar,
A, B, C ve D yi sırayla H3, I3, J3 ve K3 e,
TOPLAM SATIŞ sırayla H4, I4, J4 ve K4 e,
ŞUBA SAYISI sırayla H5, I5, J5 ve K5 e gelecek şekilde ayarlayarak toplamları yapacak şekilde ayarlandı. Örnek klasör ekte. Anladığım kadarıyla istediğiniz böyle birşey.
Çok teşekkür ederim yardımınız için ancak Altınüye olmadığım için dosyayı göremiyorum.
 

byfika

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
15 Ağustos 2009
Mesajlar
493
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili : Ofis 2007 / Tr
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13.09.2027
Merhabalar,
alttaki adresten indirebilirsiniz...

 

Haluk

𐱅𐰇𐰼𐰚
Katılım
7 Temmuz 2004
Mesajlar
12,304
Excel Vers. ve Dili
64 Bit 2010 - İngilizce
+
Google Sheets
+
JScript
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
Aslında en kolay yolu "Pivot Tablo" ama, VBA ile alternatif dosya ektedir;

.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

byfika

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
15 Ağustos 2009
Mesajlar
493
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili : Ofis 2007 / Tr
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
13.09.2027
Rica ederim, iyi çalışmalar...
 
Katılım
4 Aralık 2019
Mesajlar
112
Excel Vers. ve Dili
Excel 2013 Türkçe
Rica ederim, iyi çalışmalar...
Tekrar merhaba, göndermiş olduğunuz dosya için öncelikle tekrar teşekkür ederim. Ancak sanırım hazırlamış olduğunuz dosyada kullanıcının başlık kısımlarını girmesi gerekiyor. Benim istediğim ise otomatik olarak başlıkların oluşabilmesi. Bu konu ile ilgili yardımcı olmanız mümkün müdür acaba?
 
Üst