muratgunay48
Altın Üye
- Katılım
- 10 Şubat 2010
- Mesajlar
- 1,311
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365 - Türkçe (64 bit)
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 31-01-2026
Arkadaşlar, bir personel dosyası hazırlamak istiyorum ama. Birazını yaptım ama. Liste kısmında takıldım. Örnek dosyada görüleceği üzere. LİSTE sayfasında "YENİ KAYIT EKLE" butonuna tıklayınca "SABLON" sayfasından örnek alarak yeni bir sayfa açıyor ve bilgileri giriyoruz sonra "LİSTEYE EKLE" tıklanacak ve "LİSTE" sayfasına ekleyecek. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Yalnız ilave 2 isteğim olacak, mümkünse. Öncelikle Liste sayfasında A sütunu boş gördüğünüz gibi. A2'den itibaren listeye isim ekledikçe numara verecek, 1,2,3,4,5,6 diye gidecek. Yalnız "KAYIT SİL" tıklayınca (mesela 5 silindiyse, numaraları düzenleyecek, 4,6 diye gitmeyecek)
İkinci husus, Mesela "SABLON" sayfasında (müdür istedi) bir kategori daha ekledim. "Boyu" örneğin. "Boyu" "LİSTE" sayfasında, sağda belirecek.
Ve "LİSTE" deki isimler linkli olabilir mi. Kendi sayfalarına gidecek.
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
İkinci husus, Mesela "SABLON" sayfasında (müdür istedi) bir kategori daha ekledim. "Boyu" örneğin. "Boyu" "LİSTE" sayfasında, sağda belirecek.
Ve "LİSTE" deki isimler linkli olabilir mi. Kendi sayfalarına gidecek.
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Ekli dosyalar
-
27.1 KB Görüntüleme: 26