Belkİde Çok AbsÜrd Bİr Soru Soruyorum Ama Farkinda DeĞİlİm ! çÜnkÜ Ben Access Bİlmİyorum. Ancak GÖrdÜĞÜm Kadariyla Excelde Yaptiklarimi Kullanarak, Daha DoĞrusu Excelde TopladiĞim DÜzenledİĞİm BİrÇok Verİyİ Özetler Halİnde Tablolar Halİnde Toparlayabİlmek, DeĞerlendİrİlebİlecek Duruma Getİrebİlmek İÇİn En İdeal YÖntem Access. ÖĞrenmenİn Siniri Yok, Bİlgİye Duyulan AÇliĞinda Öyle. YaŞimi BaŞimi Aldim Ama 45 YaŞindan Sonra Sayenİzde 20 Yil Önceye DÖndÜm. HergÜn Yenİ Şeyler ÖĞrenİyorum. Sormak İstedİĞİm Nokta Şu; Ben Excel İÇerİsİnde Kalip Oradakİ Verİlerİmİ Orada Toparlamaya Devammi Etmelİyİm Yoksa Access E VerdİĞİm Emekler Bana GÜzel SonuÇlar Olarak DÖnermİ ? Tek Sikintim Zaman Bu YÜzden Fayda/zaman Analİzİ Konusunda Ustalarimizin Önerİlerİne Şİddetle İhtİyacim Var. Tavsİyelerİnİz İÇİn Şİmdİden Sonsuz TeŞekkÜrler. Bu Arada Access Le UĞraŞmaya BaŞla Dersenİz BaŞlangiÇ İÇİnde İyİ Kaynak Önerİlerİnİzİ Beklİyorum. Net Ortaminda Temİn Edİlebİlen Bİr Kaynak Olursa Çok Daha Memnun Olurum.